Dobrodosli!

Dobrodosli na blog

понедељак, 30. август 2010.

A bre bato, daj neki evro

Crnogorska verzija naseg-A bre bato (ciko, seko, kume, teto) daj neki dinar. Dok sam po Srbiji, cesto sam to cuo po ulicama svih vecih gradova: Trazi se neki dinar, jbg, kriza, ljudi nemaju, razumem ja to, ali bre, polakomise se ovi po CG (Crna Gora, ne Centralno Grejanje) pa traze po ulicama neki evro. Daj ti meni neki evro, jer znas bre kol'ko je to dinara, sad  evro svaki dan sve vise skace... Sede tako po ulicama, dobijaju od turista po "neki evro" i dnevno "zarade" vise nego sto jedan prosecan student potrosi za nedelju dana...


Skapirali to ovi nasi ispod most a/ova pa sad i oni traze u EU. A politicari, naravno, razmisljaju na sledecu foru: "Kad tek ovima ide po neki evro, koliko ide meni? Sigurno vise nego sto mi je sad plata, sta imam sada, 250 000 dinara za funkciju ministra, 60 000 za predsednika mesne zajednice Donje Munishte? Bruka, pa ja sam zavrsio Srednju Ekonomsku Skolu, a primam toliko, a onaj tamo iz Gornjeg Munishta ima samo osnovnu, a prima isto toliko? Daj Boze da udjemo u Uniju, oni tamo cene skolu, ce da vidi onaj lopov kad ga isteraju iz MZ..."


Elem, da se vratim na temu: Idem ti ja tako Centralnim Grejanjem (jebali me oglasi za stanove, oni su krivi) savrseno normalna zena koja se presavila kao da joj sve na svetu fali, trazi neki evro, kuka, moli, pored nje klinac, trudi se da slozi neku tugaljivu facu, ja ajd, jebes ga, znam kako je kad neko nema, bacim jedan evro-a njih dvoje-ni 'fala da kazu. Ni prosjacenje nije kao sto je nekad bilo...

Нема коментара:

Постави коментар